• Omschrijf telkens zo duidelijk mogelijk de informatie, dat helpt ons om de situatie juist in te schatten en geeft je de snelste en beste oplossing voor je probleem.
  • Bij dringende gevallen kan u beroep doen op BALOISE ASSISTANCE :03/870 95 70
  • Kan u het verzekerd gebouw niet binnen dan dient u beroep te doen op Baloise Assistance om een slotenmaker te laten komen.
    • In welke gevallen ?
      • u bent uw sleutels verloren;
      • uw sleutels werden gestolen ;
      • de sleutel zit nog op de binnenkant van de deur;
      • het slot is beschadigd door een derde.
    • Dan zorgt Baloise Assistance dat een slotenmaker de deur openmaakt. En dat hij het slot vervangt als dat nodig is. U moet aan de slotenmaker bewijzen dat u bewoner bent van het verzekerde gebouw.
    • Woont u in een appartement? En kunt u niet binnen in het appartementsgebouw en ook niet in uw eigen appartement? Dan betalen wij alleen de kosten voor het openen van de deur van uw eigen appartement, of indien nodig, de kosten voor het vervangen van het slot.
    • Let op! De verzekeraar betaalt voor deze kosten maximaal 300,00 EUR inclusief belasting en kosten per schadegeval per jaar.Kan u het verzekerd gebouw niet binnen dan dient u beroep te doen op Baloise Assistance om een slotenmaker te laten komen.
      Hebt u hen niet gevraagd om u te helpen op het moment van het schadegeval? Dan betalen wij niet voor die kosten.